čtvrtek 12. února 2015

collection


Nevím, jak na tom jste s barvami vy, ale mezi mé oblíbené patří
jednoznačně hnědá a černá, zejména kůže výrobků a oblečení. 
Rozhodla jsem se vám dnes ukázat mé nejoblíbenější kabelky 
a tomu podobné. 

Úplně nalevo můžete vidět můj hnědý kožený backpack Pull&Bear, který nosím nejčastěji do školy, hned vedle něj je hnědá kožená taška přes rameno Stradivarius, tu si beru do školy, když máme méně hodin. A v neposlední řadě moje malá kabelka přes rameno z C&A.

Na druhé straně můžete vidět černou verzi mých oblíbenkyň, nalevo ocvočkovaný rádoby pytel, předloni to bylo celkem v kurzu, tak jsem si ho pořídila v Croppu. Černé pouzdro s moustache vzory jsem pořídila v Bershce, nosím ho na většinu akcí, jelikož se mi ke všemu hodí. No a poslední taškou je menší černobílá kabelka přes rameno, kterou mi dovezla loni babička z Kalifornie, takže k ní mám spíše citový vztah. 

Dneska jsem si koupila černý svetřík s koženými rukávy a šaty s aztéckým vzorem, které mám sice trochu menší přes prsa, ale to beru jen jako motivaci do fitka, hahaha, zapnu je, ale prostě to není volný, chápete, co tím chci říct. Nestihla jsem je nafotit, protože jsem přijela takřka v noci, tak je uvidíte snad příště. 

Udělali jsme si doma homemade pizzu s ananasem, bazalkou, nivou a čímsi, co jsem nebyla schopná identifikovat, tak jsem se raději neptala, oč jde. Připravujete si doma taky pizzy? Od té doby, co jsme se naučili dělat správný tenký italský těsto, tak to u nás doběhlo celkem veliké obliby. 

To bude pro dnešek vše, ozvu se zase nejdřív, jak to bude jen možné. :-)

Tera

4 komentáře:

  1. Ta hnědá kabelka přes rameno se mi moc líbí :)) A na pizzu můžeš přidat někdy recept, vypadá moc chutně :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hnedou a cernou mam taky moc rada :-) Libi se mi taska, batoh i ten cerny vak :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm, já bych si dala pizzu :) Hodně se mi líbí ten černý pytel se cvočkama a pouzdro se vzorem kníru :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. skvele tasky;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat