pondělí 23. února 2015

My favourite-laky na nehty

Ahojte,
tak se po dlouhé době ozývám, jelikož uplynulý týden byl velmi hektický a trochu jsem nestíhala. O víkendu jsem měla taneční soustředění, a tak jsem teď úplně mrtvá. Jediné, na co se zmůžu, je napsání článku a tak to tady máte!


Vybrala jsem pro vás moje oblíbené laky na nehty a napíšu na ně nějaký svůj názor, abyste věděli zda do toho jít nebo ne. Výše na fotce můžete vidět moje 4 top laky, takže pokud náhodou přemýšlíte o koupi některého z nich, tak směle do toho.

První lak je z Claires a jedná se o klasický matte top coat, který jsem už delší dobu sháněla. Nakonec jsem objevila tenhle sice za 99Kč, ale i tak jsem si ho koupila kvůli akci 2+1 zdarma. Jsem s ním velmi spokojená, nehty matné udrží poměrně dlouho a strašně jednoduše se nanáší. Plusem je i velmi rychlé schnutí a ,,zmatňování".

Druhou jedničkou je lak od Rimmelu, který jsem si pořídila teprve v sobotu, ale už se stihl zařadit mezi ty nejlepší. Poprvé jsem si ho nanesla včera, tudíž ho mám i dnes. Velmi lehce se s ním pracuje, stačí i jedna vrstva pro vysoké krytí, ale já jsem zvyklá dávat vždy dvě. Výdrž nemohu moc posoudit vzhledem k tomu, že ho mám teprve druhý den, ale zatím se mi ani trošku nesloupnul a to jsem dnes měla i tělocvik...Schne opravdu rychle, ale jestli to je těch 60 sekund jak píšou, tak to fakt nevím hah. Navíc jsem ho koupila v akci jenom za 25 korun, no neberte to.

Bublinky jsem si omylem způsobila sama, když jsem nenechala zaschnout jednotlivé vrstvy no...

Mezi mé další oblíbence patří ještě jeden lak od Rimmelu a to tentokrát z řady Sweetie Crush. Koupila jsem ho asi za 35Kč a byla to fakt super investice. Líbí se mi, jaký vytvoří povrch jakoby takový drsný, ale po nanesení top coatu už je zase normálně hladký. Aplikace jednoduchá, stačí jenom jedna vrstva, ale doporučovala bych tady nějaký podkladový lak (nude, bílý, světle fialový), aby vše lépe vyniklo.

No a poslední z řady je jeden rudý lak od Coloramy. Celkově mám Coloramu ráda, ale tenhle jeden konkrétní je moje srdcovka prostě. Stál mě asi 40 korun, jelikož jsem ho koupila v nějaké akci, jinak by mě vyšel tuším na 60. Aplikace rychlá, vysoké krytí, stačí opravdu pouze jedna vrstva. Velmi rychle schne a vydrží i týden. Doporučuju tady ale použít base coat, protože celkem dost zabarvuje nehty do červena potom.

Oba laky od Rimmelu mají široký štětec, kterým se nanaší fakt jednoduše. Naopak červený i matný lak mají štetečky tenčí, které mně osobně vyhovujou o něco více. (Jo, vím, že to na té fotce nejde poznat.)


Tak to bude pro dnešek všechno. Jaké jsou vaše oblíbené laky? Klidně se podělte o všechny zkušenosti, abych věděla, co kupovat příště. Shledáme se zase ve středu u dalšího článku, tak zatím ahoj!

Laur



3 komentáře:

  1. Ten bily lak od Rimmel se mi moc libi :-) A nejaky zmatnujici si taky musim poridit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že u nás nikde po blízku Claire's nie je - inak by som sa na ten zmatňujúci lak šla určite pozrieť :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat