neděle 22. února 2015

sunday shopping


Zdravím dámy, 
byla jsem teď nějakou dobu nemocná, pak jsem stresovala a doháněla a dnes jsem to dovršila obrovskými nákupy. Pohádali jsme se s tátou, ten se nám pak omluvil a řekl, že nám to musí vynahradit nákupy... které trvaly pět hodin. Prvně jsem vlezla do Cubusu, kde jsem si koupila dvoje džín (jedny světlé, druhé tmavé), černá mi už totiž lezla krkem. Dále jsme šli s tátou kolem Pierre Cardin, a tak jsme se spontánně mrkli na obleky, táta si koupil rovnou dva, dokonce i kožené lakýrky. Viděli jste někdy ty filmové scény v amerických filmech, kdy sedí v křeslech před kabinkami porota se sklenkou šampusu a před vámi se producíruje model? Na tenhle full service bych si i zvykla, vážně. Cítila jsem se jako v ráji. Dále jsme zamířili do Centra, což je název obchodu s různými značkami bot, odtamtud jsem si odnesla rovnou tři páry. 



Nafotila jsem jen dvoje z nich, protože ty třetí se takhle večer nedaly vyfotit dobře, takže snad příště. Proteď můžete vidět jen tygrované slip-ony a mé nové kožené lásky do školy, i když budu prozatím chodit do města nejspíš v těch třetích. 

Dále jsme se zastavili v Douglasu, odkud jsem si odnesla parfém, jehož ikonou je Julia Roberts (ještě před měsícem s ním hrávaly reklamy). Lancome - La vie est belle. Voní nádherně, není to žádná kořeněná vůně, naopak voní svěže a sladce, tyhle hodnoty preferuju. 

Omlouvám se, že píšu tak narychlo, ale přijela jsem teď, nadmíru unavená a krom toho se musím ještě vrhnout na školu. Ale za nějakou chvíli se zase uvidíme s novým článkem, kde vám představím zbytek mých novinek. 

Užívejte poslední minuty víkendu!

Tera

4 komentáře: