úterý 17. února 2015

Oblíbené hydratační přípravky

Krásné úterý,
dnes je to poprvé, co píšu článek v úterý a to z toho důvodu, že mám obvykle tréninky, a proto psát nestíhám. Tentokrát jsou ale v Ostravě prázdniny a já tam nemusím, proto jsem si udělala na vás čas napsáním tohoto článku. Budu se věnovat mým oblíbeným hydratačním prostředkům, které pravidelně používám, tak snad se vám to bude hodit.

Takhle na tý fotce to vypadá hrozně hezky hah.

Zde můžete vidět všechny produkty, které používám. Krém na nohy, tělo, pleť, ruce a jelení lůj. Pleťový krém od Nivei vynechám, jelikož jsem už o něm psala v My skin care routine. Můžu tedy říct, že moje oblíbené hydratační značky jsou Neutrogena a Nivea a podle mě to jsou celkově jedničky na trhu v tomto směru.


Začnu tedy produkty od Neutrogeny a to konkrétně tělovým mlékem a krémem na ruce. Oba dva jsou ze stejné kolekce wild berry, tudíž by měly vonět po bílých malinách. Nejsem si jistá, zda je tohle opravdu ta vůně, ale mně to voní moc pěkně a neparfémovaně. Oba krémy jsem dostala darem, ale cena se u obou pohybuje asi kolem stovky.

Konzistenci mají oba stejnou takovou gelově-krémovou. Do kůže vpíjí opravdu rychle a nejsou příliš mastné. Co se hydratačních účinků týče, tak to se opravdu musí nechat...Od té doby, co je používám, tak se mi výrazně zlepšila pokožka a už není tak suchá, jako bývala. Závěrem tedy rozhodně doporučuju.


Bohužel jsem jedna z těch, které trpí na suchá chodidla, a tak musím používat tento krém od Dermacolu. Stojí okolo 60 korun, takže je velmi jednoduše dostupný a najdete ho asi v každé drogerii. Opravdu mým nohám pomáhá a už nemám tak suché paty, jako jsem mívala dřív. Příjemně voní a celkem rychle vpíjí, ale musím říct, že je možná až moc mastný. Každopádně má velmi příznivé účinky, a proto takovou maličkost můžu přejít. Používám ho vždy večer jakoby na noc, takže  mi ta ,,mastnota" ani tak moc nevadí.

Používáte klasické jelení loje nebo speciální balzámy?

Samozřejmě jsem nemohla zapomenout na ten nejlepší hydratační přípravek na rty a to úplně klasický jelení lůj z drogérie či lékárny. Konkrétně tenhle stojí 30 korun a to se fakt vyplatí vzhledem k tomu, jak dlouho vydrží. Můžu o sobě říct, že já jsem na jelením loji závisla, takže ho pořád potřebuju a tenhle mi vyhovuje prostě nejvíc. Hlavně v zimním období je velmi nápomocný a vždy si poradí s popraskanými rty.

Tímto končím tohle téma a popřeju vám hezký zbytek týdne. My toho tento týden máme celkem dost, co se písemek týče, ale není nic, co bych nezvládla že jo. Tak se tedy mějte a brzy zase tady!

Laur






6 komentářů:

  1. Od Neutrogeny mám veľmi obľúbený balzam na pery z tejto istej rady :) Inak používam prevažne produkty Bioderma :)

    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem taky měla, jelikož jsem dostala všechno z téhle řady a byla jsem s ním spokojená :)

      Vymazat
  2. Produkty od Neutrogeny jsem uz okukovala, no mam doma zatim dost ruznych kremu a vzdycky mi trva hrozne dlouho nez je spotrebuji (jsem hrozne lina se mazat :-D), takze jsem si zatim zakazala nakupovat dalsi :-D Jinak pouzivam ted spise balzamy, jeleni luj jsem uz dlouho nemela, to bych si mohla zase nejaky poridit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tu neutrogenu bych ráda vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
  4. Od Neutrogeny bych ráda něco vyzkoušela. Super tipy :)

    OdpovědětVymazat