pátek 13. února 2015

Řecké produkty

Ahojte všichni,
dnes k nám domů dorazil trochu objemnější balíček produktů z Řecka, které taťka dostal za to, že pomáhá jednomu pánovi s účetnictvím. No a tenhle pán pracuje v Řecku, a tak mu platí v těchto produktech. Původně jsem dnes chtěla psát o něčem úplně jiném, ale když jsem viděla všechny ty krásy, tak jsem si řekla, že by byla škoda, kdybyste je neviděli taky.


Jak můžete vidět, tak je toho opravdu dost a to tady nejsou ještě dva obří olivové oleje, které jsem na fotku nedávala. Začla bych tedy jídlem. Najdeme zde tři balíčky oliv-jedny zelené, jedny černé a jedny namíchané. Osobně olivy naprosto zbožňuju a v naší lednici se určitě neztratí. Potom tady máme dvě olivová pesta a to zase jedno ze zelených a jedno z černých, obě jsou myslím jinak kořeněná. Takové to obří sušené jsou bylinky, ze kterých se dělá čaj. Bylinka se jmenuje hojník horský a prý by to měl být jeden z nejsilnějších čajů, tak teda uvidíme.

Samozřejmě, že u nás mají místo i sladkosti a to konkrétně třeba Halvy. Určitě jste je už všichni ochutnali, protože se jedná o typickou řeckou sladkost, která v Česku byla populární hlavně za dob našich rodičů (teda aspoň takhle mi to říkali). Já teda Halvou moc nehoduju, protože mi to přijde příliš sladké, ale třeba taťkovi to chutná, takže ten je spokojen. Dále máme 4 (teď už jen 2) energetické tyčinky Bombus. Všechny byly s jinou příchutí a už se moc těším až nějakou vyzkouším.


V poslední řadě je tady kosmetika od jedné z mých oblíbených značek Aphrodite. Jedná se o přírodní řeckou kosmetiku a už jsem od nich měla třeba kondicionér, na který jsem dělala recenzi. Pokud jste náhodou článek propásli, tak se podívejte zde.

Dostali jsme dva již zmiňované kondicionéry, šampon, krém na ruce, sprchový gel a pleťový peeling. Z toho krém a sprcháč si zabrala mamka a zbytek přenechala mně. Jediný krém na ruce je z manga a papayi jinak všechny ostatní výrobky jsou v podstatě jen olivové a peeling navíc obsahuje heřmánek. Už se těším až vyzkouším všechny tyto produkty, protože se mi zatím zdají být fakt úžasné.


Na závěr vám zde dám znova odkaz na internetový obchod, kde lze tohle všechno (myslím) pořídit. Kdyby náhodou něco nebylo v nabídce, tak jim stačí napsat, protože oni spoustu věcí mají třeba jenom na skladě, ale ne na internetu. Takže tady je ten odkaz.

Tímto se s vámi loučím a přeju vám krásný víkend a krásného Valentýna. Já zítřejší večer strávím s Terou a ještě jednou kamarádkou, takže vám sem možná hodíme nějaké naše společné fotky ze zamilovaného večera haha.

Laur



4 komentáře:

  1. Ta kosmetika vypada zajimave, jsem zvedava na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. wow to ste dostali moc pekny balicek! tesim sa na recenziu :)


    Pozyvam na Valentinsku giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý způsob placení :) Plno super věcí, ty tyčinky bych ochutnala ráda a když jsme byli na Rhodosu, tak jsem tam taky kupovala olivy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tyčinky Bombus jsou prostě skvělé :D

    OdpovědětVymazat