středa 11. února 2015

New in: štětec a rtěnka

Krásnou středu,
včera mi přišel můj balíček z parfums.cz, tak jsem se tedy rozhodla, že vám ukážu, co jsem v něm měla. Objednávala jsem si štětec na make up a rtěnku a dohromady mě to vyšlo na úžasných 131 korun! Věci jsem si nechala poslat na ostravskou pobočku, takže jsem poštovné měla zdarma. No, neříkejte, že to nebyla sakra výhodná koupě.


Jak můžete vidět, tak rtěnka je od poměrně mladé značky Makeup Revolution, která nabízí kosmetiku za velmi příznivé ceny. Konkrétně tato rtěnka stála pouze 52 Kč, tak jsem si řekla proč ne. Už dlouho jsem nějakou chtěla vyzkoušet, a když se naskytla tahe příležitost, tak jsem se jí okamžitě chopila.

Rtěnka, která je v celkem rudém odstínu (fotka klame) je mi moc sympatická. Hned včera jsem ji vyzkoušela a musím říct, že jsem z ní naprosto nadšená. Barva mi absolutně sedí, a co jsem nečekala-fakt krásně voní. Co se týče konzistence, tak je krémová a neobsahuje třpytky a to je za mě jedině plus. Nepřijde mi lesklá, ale ani matná, takže bych ji popsala asi jako něco mezi. Výdrž bohužel zatím nejsem schopná posoudit, protože jsem ji měla jen na zkoušku asi 5 minut. Každopádně jsem s rtěnkou velmi spokojená a plánuju vyzkoušet i jiné věci od této značky, tak mi držte palce.


Štětec na make up je od značky BrushArt, která je taky poměrně levnou záležitostí. Nikdy jsem štětec na make up (vlastně ani make up) nepoužívala, a tak jsem se rozhodla něco vyzkoušet. No a jak jinak začít než s něčím levnějším na rozjezd.

Štětec je z umělých vláken, ale v tom nevidím nijaký problém. Na pokožce je velmi jemný a příjemný. Abych pravdu řekla, tak se mi s ním pracuje naprosto dokonale. Nechápu, jak jsem někdy předtím mohla používat jenom prsty hah. Make up zapracovává rovnoměrně a velmi jednoduše se s ním manipuluje. Už po prvním použití se celkem dost zašpinil, ale není se čemu divit, když je takový světlý...Mé celké dojmy jsou z něj ale kladné a určitě všem začátečníkům se štětci tuto značku doporučuju.


Ještě do konce týdne počítejte minimálně s jedním článkem ode mě a můžu vám prozradit, že půjde o outfit, tak se těšte. Přeju hodně štěstí ve zbylých dnech a brzy zase tady.

Laur




6 komentářů:

  1. Tak teď jsi mě hodně navnadila, musím se podívat, třeba si taky něco vyberu :)
    Jo, to tričko je hodně vtipné, asi 5 minut jsem se tomu musela u pc smát :D
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. U MUR chci taky udělat objednávku a tyhle rtěnky mě zaujaly, určitě si jednu nebo dvě taky pořídím :-) A štětec vypadá taky dobře, já budu asi objednávat sadu štětců z Aliexpressu, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Od MUR mám paletku matných tieňov a milujem ju :) Plánujem si kúpiť aj nejaké iné veci, pretože pomer cena a kvalita mi príde veľmi dobrý :)

    More than Fashion

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, díky za tip ;)) Ta rtěnka vypadá moc hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Štetec vypadá pěkně a barva rtěnky se mi líbí :) Doma mám 2 odstíny rtěnek od Makeup Revolutin
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat