sobota 7. února 2015

non-routine


Mám dva druhy pátků. Buď trávím večery v kruhu nejbližších přátel a nebo se jdu po škole zničit do fitka a večer následně improvizuju, včera jsem využila druhé možnosti. Po škole jsem výjimečně jela domů, strávila hodinu prakticky nicneděláním, jela zpátky do města -jak už je známo- za účelem zničit se do fitka, mám za sebou tři týdny a že se cítím, jsem ze sebe nadšená. 

Potkala jsem tam dvě holčiny v mém věku (s jednou z nich jsem chodila před léty do školky), co vám budu povídat, hned na první pohled jsem poznala, že se stroji nemají sebemenší zkušenost, vyčkávala jsem, kdy mě poprosí o pomoc a přece jen se vážně zeptaly. Když šly po mně na nějaký ze strojů, musela jsem je upozornit, aby si snížily váhu zátěže, na což přišly už samy v momentě, když se závažím, které jsem měla dříve nastavené, neudělaly jediný cvik.

 A já si tehdy poprvé uvědomila, jaké jsem od začátku udělala pokroky. Taky jsem začínala na 10-15 kg zátěží, teď už mi nedělá problém 35kg na nohy a zadek, ale u rukou se držím 20kg, větší zátěž mi prozatím dělá problémy, do budoucna mi bohatě vystačí, když budu zvládat ruce na 30kg a udržím si nohy a zadek na nynějších 35kg. Tuším, že vám to pravděpodobně nic prozatím neříká, proto se raději vrhnu o něco dál. 



A přesně toto je ono místo, kde mě můžete vídávat přinejmenším čtyřikrát týdně. 

Ale zpátky k včerejšku...
Přijela jsem domů, kde na mě už čekala máma se ségrou dvojčetem a jejím přítelem, kteří za námi přijeli až z Prahy. Každá tahle návštěva má obdobný průběh, který tvoří koktejly, drinky a ještě víc koktejlů a drinků. Proto vám ukážu náš včerejší výtvor říznuté Bloody Mary (limetková vodka, bianco cherry a pomerančový džus). 


Nemám ponětí, v kolik jsem šla spát, ale hned ráno mě čekalo skořicové kakao se šlehačkou, tomu říkám kalorická bomba, očividně nová motivace ke cvičení.











Dneska je krásně, doufám, že téhle šance využijete a přinejmenším se půjdete projít. :-)
Krásný víkend vám přeje

Tera


2 komentáře:

  1. Drink i kakao vypada bajecne :-) Ja musim konecne zacit cvicit, ale spise asi jenom nejaka domaci posilovani :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně mě baví tvoje články :) http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat