neděle 8. února 2015

My weekend

Ahojte,
konečně je tady neděle, a tak jsem si pro vás připravila víkendový tag. Jde vlastně o to, že vám tak nějak popíšu, jak probíhá můj obvyklý víkend.

Tak tady můžete vidět můj víkend basically v jedné fotce...

Poslední dva dny týdne jsou pro mě ve znamení odpočinku, takže většinu dne strávím buď v posteli nebo pod dekou na gauči. Přesto, že jsem ranní ptáče, tak pak ještě dlouho zůstávám ležet v posteli a většinou si čtu. Momentálně mám rozečtenou Hru o trůny, jak můžete vidět, a jsem z ní naprosto nadšená.

Taky se celé dny dokážu dívat na seriály, což v současné době je Once upon a time. Opravdu jsem schopná zhlédnout i 10 dílů za den, pokud mě to baví a nic jiného se mi nechce. Popřípadě na počítači hraju ještě The Sims 3. Spoustu času trávím jen tak s mobilem v ruce a většinou jenom projíždím různé sociální sítě jako Instagram, Twitter nebo Vine. Pokud hraju nějakou hru, tak je to 2048, jiné hry nevedu.


Můžete mě follownou na IG: @laurakratochvilova

No a jelikož se teď blíží soutěžní sezóna, tak podvečery (ne jenom ty víkendové) trávím tancováním. Většinou si trénuju naši prozatimní formaci nebo vymýšlím své vlastní choreografie, což je můj velký koníček. Pokud se mi ale tancovat nechce, tak buď medituju nebo si jenom zapálím vonnou tyčinku a relaxuju.


Samozřejmě ne všechny víkendy jsou takové...někdy chodíme na návštěvy k babičkám, jindy je nějaká návštěva u nás. Mívám taky různá soustředění nebo občas jdu s kamarády někam ven, ale vesměs se můj víkend skládá z výše uvedených-nudných-činností.

Budu moc ráda, kdybyste mi napsali, jestli se vám takovéhle typy článků líbí, a jestli bych je měla jednou za čas psát (např. seriálový tag). V týdnu se určitě setkáme zase u nějakého beauty článku, tak zatím ahoj!

Laur








4 komentáře:

  1. Já jsem teď byla nemocná, takže můj víkend vypadal podobně. S telefonem v ruce :D
    Myslím, že tyhle typy článků jsou fajn, dobře se čtou, takže za mě rozhodně ano:)

    http://blondcliche.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám v planu taky začít sledovat Once upon time, tak snad mě to bude bavit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sacharidy taky musíš jíst ne? Z čeho ty svaly mají brát energii? O.o a ONCE se chci taky začít dívat :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to máme podobně, mám ještě poslední týden volný po zkouškovém a dny trávím nicneděláním :D
    A práci mám takovou, že jednou týdně uklízím v jedné firmě :) Je to v pohodě.. každá koruna dobrá. A děkuji za milý komentář :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat