neděle 15. února 2015

Wishlist

Zdravím,
tak tady máme konec týdne, který byl pro náš blog celkem dost úspěšný. Nejenže nám návštěvnost přesáhla 1000 views, ale máme taky už 12 followers, což je podle mě za měsíc celkem slušné. Ještě jednou musím připomenout pro ty, kteří si nevšimli, že píšem blog dvě-ano, je to tak, jsme dvě-já Laur jsem ta kudrnatá a Tera je ta s rovnými vlasy, takhle se to asi nejlépe zapamatuje.

Teď už ale k článku...založila jsem si profil na polyvore (laurinkapusinka), a tak jsem se rozhodla, že tímto způsobem tak trochu zmapuju můj momentální wishlist aneb to, co si plánuju pořídit.


Jako první mám na seznamu klasické černé leginy, které budu potřebovat na dlouhou cestu autobusem, která mě čeká. Přemýšlela jsem zřejmě nad F&F, ale v leginach se moc nevyznám, a tak bych byla ráda za každý dobrý tip, kde je sehnat levně a kvalitně. Druhé kalhoty jsou obyčejné džíny (nejlépe trochu high waisted) v takovéhle nebo černé barvě. Modrým riflím moc neholduju, proto se držím spíše těchto barev.

Z bot si potřebuju pořídit klasické černé baleriny na jaro/léto, protože žádné nemám a k šatům se mi nechce nosit pořád jen podpatky. V tomto případě zřejmě zabrousím do CCC. No a pořádné zimní boty potřebuju jak sůl, protože letošní zimu se mi jedny rozpadly, takže tady budu volit asi ten stejný obchod. I tyhle boty bych chtěla samozřejmě v černé, protože černá je prostě nejlepší.

Opravdu ráda bych si koupila jarní bundu/kabátek jako je na obrázku v nějaké krémové barvě. Nikde jsem na nic podobného zatím nenarazila, takže nějaké tipy by mi fakt bodly. Košile jako je na obrázku je naprosto boží, ale já bych ji chtěla s dlouhými rukávy. Plánuju si pořídit nějakou podobnou bílou a hlavně jednoduchou. Poslední věcí z oblečení je svetr v rudé barvě, který jsem měla vyhlídnutý v Tally Weijl, ale stál tehdy moc peněz a teď už ho tam nemají, tak uvidíme, kde na něj natrefím (jestli vůbec).

Už asi 5689 lidí mi řeklo, že si mám pořídit kryt na mobil, ale mně se prostě žádný nelíbí. Našla jsem ale na Ebayi takovýhle roztomilý s ananasy a úplně jsem si ho zamilovala, takže možná učiním nějakou tu objednávku.


Tady je fotka z našeho včerejšího valentýnského večera, kdy jsme byly s Terou a ještě jednou spolužačkou na kulečníku a potom na pizze. Omlouvám se za slabší kvalitu, ale prostě tam bylo blbé světlo.

Doufám, že se vám chtělo tenhle dlouhý článek číst, a že se vám líbil. Byla bych ráda za nějaké rady, kde některé věci sehnat. Přeju vám krásný nový týden.

Laur




5 komentářů:

  1. Pěkný wishlist :-) Džíny s vysokým pasem bych si taky chtěla pořídit, ale u mě s džínami hrozný problém, že mám krátké nohy a XS, které mi jinak krásně sedí, jsou mi prostě dlouhé, takže musím ohrnovat nebo zkracovat, jinak se na nohách tak nehezky "zkrabatí"... takže jsem si navykla nosit spíše ty legíny :-) Ale přinejmenším si na léto chci pořídit kraťasy s vysokým pasem :-D Jinak já legíny nakupuji v NY nebo Tally Weijl a ty obyčejné klidně i u Vietnamců, některé vydrží déle, jiné ne, no za stovku to tolik neřeším :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha a já mám zas opačný problém a to hrozně dlouhý nohy, takže moje třicetosmička mi je krátká, a proto musím kupovat větší a ty mi jsou pak velké přes zadek :D leginy z NY jedny mám, ale hrozně se vyžmolkovaly, ale kouknu asi k těm vietnamcům díky :)

      Vymazat
  2. Já mám z F&F klasický bavlněný (černý) legíny se širší gumou v pase a kupovala jsem je předloni a jsou pořád dobré :)
    A já teda v balerinách chodit zásadně nemůžu, to mi jsou už pohodlnější ty podpatky :D Po pár krocích se mi udělají puchýře na patách :( :D
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný wishlist :) Na ebay mají plno krásných krytů na mobil mi přijde
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý wishlist, nejaké čierne legíny by sa zišli aj mne... :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat