pátek 10. dubna 2015

Eye shadows

Ahojte slečny,
dnes zůstávám na stejné vlně jako včera a tou je recenzování dekorativní kosmetiky. Vytáhla jsem dnes vlastně dvoje oční stíny, které se sebou nijak nesouvisí, ale přišlo mi zbytečné o nich psát zvlášť. A tak vám dnes představím Essence eye sorbet v odstínu 06 illuminating coconut a taky Loréal Color Infaillible v odstínu 014 eternal black.


Začnu tedy sorbetem...balení je skleněné, skladné a praktické. Samotný produkt by možná někomu mohl smrdět, ale mně tento pach nevadí. Dostala jsem ho od kamarádky předloni k Vánocům, ale našla jsem si, že stojí asi okolo 50Kč, což je podle mě fakt super cena. Konzistence je něco mezi gelovou a pěnovou. Já osobně ho nanáším pomocí aplikátoru a nemám s tím nejmenší problém, ale dá se jednoduše nanést i prstem. Obsahuje jemné třpytky, které vytvoří hezký efekt a určitě je plusem, že sorbet není vůbec hutný a tak nezatěžuje víčko. Pigmentace je podle mě tak akorát a ačkoli ho nepoužívám moc často, tak patří mezi mé oblíbené eye shadows. Určitě vám tento produkt vřele doporučuju a klidně se podívejte i po jiných odstínech!

Oční stíny od Loréalu jsem si pořídila ve Fann parfumerii za poukázku, kterou jsem tam dostala. Stojí od 150 do 200Kč, což je za mono stíny celkem hodně. Minusem je celkem dost prášková konzistence a taky to, že po každé aplikaci máte doslova třpytky po celém ksichtu! Stíny nanáším obvykle prstem a třeba na kouřové líčení jsou naprosto perfektní. Pigmentace je podle mě fakt skvělá. Výdrž na očích je taky super, nezalézá do rýh. Celkově bych produkt ohodnotila trochu hůře než třikrát levnější sorbet od Essence. 


Konečně je tady pátek a taky víkend! Příští týden jsou na naší škole přijímačky, takže to bude takové volnější, čehož se fakt nemůžu dočkat. Jaké máte plány na víkend? Já budu asi jen odpočívat a nasávat energii ze sluníčka, které doufám vydrží nějakou tu chvíli. V úterý máme třídní schůzky, což zase něco trochu zkomplikuje, ale tak není se čemu divit že hah. Mějte se hezky,

Laur


8 komentářů:

  1. sorbet vyzerá super a čierny by som ja využila asi len na linku :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle monostin od L'Oreal mam, vypada dobre, jen skoda, ze ho mam v takovem svetle modrem odstinu, ktery moc nevyuziji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To taky úplně nesnáším, když něco více sypkého aplikuji na víčka a pak to mám všude po tvářích.. proto to taky už nedělám :D Ale je to fakt škoda, když je to o tolik dražší..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Eye sorbet mám ve takovém narůžovělém odstínu a světlonce modrém. Na očích vypadají fakt skvěle a taky patří mezi mé dost oblíbené.
    Monostín od Loreálu mám také ale ve světlém odstínu.Koupila jsem ho protože v Tetě měli pár zbylých ve výprodeji za 49 Kč.. Kolem 200 korun bych za něj asi nedala, hlavně mi nepřijde o dost lepší než Eye Sorbet. Mimochodem oba produkty mámv březnových nákupech

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou krásné :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám skúsenosť s ani jedným, ale ten loreal má peknú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já stíny nepoužívám, ale tyto vypadají krásně. Možná pro příště by bylo skvělé, i kdybys vyfotila stíny na očích, pro představu jak můžou vypadat na očích :) Jinak super recenze

    OdpovědětVymazat
  8. Stříbrný sorbet se mi líbí i ten černý stín vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat