pondělí 13. dubna 2015

My morning routine | weekend edition

Krásné pondělí,
na začátek bych vám chtěla moc poděkovat za čtení našeho blogu, protože jeho návštěvnost překonala krásné 2 000. To, že sem chodíte, čtete články a komentujete nám fakt dělá radost a my pak hned raději píšem! Ano, stále píšu my i přes to, že poslední měsíc tady píšu jenom já...sama nevím, proč tomu tak je, ale snad vám to nevadí a moje články se vám líbí.

Teď už ale k dnešnímu téma a to My morning routine. Říkala jsem si, že tady dlouho nic lifestylového nebylo, tak snad se vám tohle víkendové zpracování bude líbit. Určitě později můžete čekat i school edition.

Přes to, že je víkend, tak vstávám obvykle celkem brzy, protože jsem zkrátka ranní ptáče. Mé vstávání se pohybuje obvykle mezi 8-9 hodinou. Hned první věc, co po probuzení dělám je, že si zajdu na záchod. Někdy se mi třeba vůbec nechce, ale je to už prostě takový zvyk, že tam jdu vždy hah. Potom mé kroky vedou do kuchyně, kde si udělám snídani. Buď si dám třeba francouzský toast, ovoce, vajíčka apod. a nebo si dám jednoduše nějaké vločky s mlékem jako na obrázku.


Na snídani si velmi zakládám a snídám opravdu každé ráno. Myslím si, že je to klíčem ke zdraví a taky k dobré náladě po následující hodiny. Po snídani nebo ke snídani někdy přijde káva (občas čaj). Miluju kávu, ale musí být fakt kvalitní nejlépe právě namletá. Mám to štěstí, že mám doma kávovar, který tuhle práci dělá za mě a já si tak můžu dopřát šálek voňavé, čerstvě namleté kávy.


Po snídani si jdu obvykle hned zase na nějakou chvíli lehnout do postele, kde hned popadnu mobil. Většinou jenom projíždím Snapchat, Instagram a ostatní sociální sítě. Často si taky pouštím různá videa na YouTube. 

Po tomto čase stráveném v posteli se vydávám do koupelny, kde si jako první umyju zuby. (Prosím hlavně mi neříkejte, že by se to mělo dělat před snídaní-jsem prostě na to už od malička zvyklá a vyhovuje mi to takhle. Navíc nemám ani jednu plombu a kazy se mi vyhýbají obloukem, takže myslím, že nedělám nic zas tak špatně.) Potom si samozřejmě opláchnu obličej a obvykle pak následuje nějaký peeling nebo pleťová maska. No a už se vracím do pokoje, kde se převlíknu do něčeho pohodlného a pokud je hezky, tak jdu na zahradu...třeba si číst.


Jak jste na tom ráno vy? V čem to máte stejné nebo naopak úplně jiné?

Konečně jsem toho Gatsbyho dočetla, a tak se dnes plánuju podívat na film. Doufám, že mě to bude bavit stejně jako kniha. Taky jsem dneska viděla nový díl Game of Thrones a jsem toho naprosto mimo!! Bylo to fakt úžasné a myslím si, že ta doba za to čekání stála. 

Na závěr vám dávám fotku výhledu z mého okna na krásný jarní den. Užijte si týden.


Laur








4 komentáře:

  1. Pro mě je snídaně taky hodně důležitá, snídám prostě od mala a bez snídaně bych nevyšla z domu :). A zuby si čistím taky až po snídani :D

    OdpovědětVymazat
  2. Veľkého Gatsbyho mám na pláne aj ja, už ho mám v poličke rok :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Příjemný článek. Já snídám od mala úplně stejně :D nějakou sladkou buchtu a kakao, eheh :D A vždycky si pak tak hodinku po snídani vařím jak kávu, tak bylinkový čaj :)
    A nevím, proč by ti měl někdo psát, že se mají zuby čistit před snídaní..nevidím v tom logiku - nejdřív se najím a pak až vyčistím zuby :D :):)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, narazila jsem na tvůj blog úplnou náhodou a úplně jsi mi vyrazila dech :) Máš nádherný, jednoduchý desing :). Jen tak dál!! Mimochodem byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou :)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat