neděle 5. dubna 2015

Fashion tag

Zdravím,
dnes jsem si pro vás po celkem dlouhé době připravila nějaký ten tag a to konkrétně fashion tag, ve kterém vám trochu přiblížím vše, co se mě a módy týče.

1) Jak bys popsala svůj styl?
Spíše takový street. Nic elegantního, nic sportovního, ale prostě takový osobitý. Jelikož tancuju street dance, tak bych řekla, že se to do mého stylu oblíkání trochu dostává.
2) Co tvoří základ tvého šatníku?
Jednoduchá trička. Miluju jednobarevná trička s nějakým mikrodetailem, takže těch mám spoustu. Jinak jsou to boty, protože v těch se teda fakt vyžívám.
3) Co je nejdražší věc ve tvém šatníku?
Tak tohle je hodně složitá otázka...Na značkové věci si moc nepotrpím, takže tady odpověď nenajdu. Nejspíše to ale bude můj zimní kabát z Reserved za 1 800Kč.
4) Jakou věc by sis chtěla pořídit?
Nevím, jestli zrovna teď něco potřebuju nebo po něčem toužím, ale hodily by se mi zimní boty, protože jedny mi už dosloužily, tak abych zas v zimě měla náhradu. Taky bych brala baleriny, protože mě nebaví pořád chodit na podpatcích. Jinak zřejmě nic nepotřebuju, ale ráda bych si koupila klasicky černou, látkovou sukni.
5) Kolik utrácíš za oblečení?
Když si něco kupuju sama (což je skoro vždy), tak moc ne. Záleží ale na tom, kolik mám zrovna peněz a tak. Každopádně si obvykle nekupuju nic, co by stálo nad 500. Když jsem ale v nákupní ráži třeba na narozky nebo tak, tak jsem schopná utratit třeba i 2000!
6) Jaké jsou tvoje oblíbené obchody?
Na oblečení to bude H&M, Cropp nebo Lindex. Co se bot týče, tak zřejmě CCC.
7) Jaká je tvá oblíbená vůně?
To bude asi Killer Queen od Katy Perry. Matka ale jednou měla skvělý parfém od Burberry, který jsem si naprosto zamilovala, ale netuším, co to bylo.
8) Jaký styling vlasů máš nejradši?
Nesnáším mít sepnuté vlasy, takže u mě rozpuštěné rozhodně vyhrávaj! Obvykle je nosím všecky hozené na pravou stranu. Když už je ale musím mít sepnuté, tak preferuju vysoký zapletený cop.
9) Co si oblečeš, když potřebuješ jít rychle ven?
Když je léto, tak jenom kraťasy, žabky a nějaké triko, ale když na to není počasí, tak obvykle leginy, tenisky a přes triko hodím mikču nebo bundu.
10) Jmenuj módní trend, který bys chtěla, aby zůstal napořád:
Nad tímhle jsem přemýšlela celkem dost dlouho...asi bych zvolila high waisted věci, protože se mi hezky nosí a celkově se mi moc líbí!

Pokud jste taky dělaly nějaký takový tag, tak mi určitě napište do komentářů. Užijte si Velikonoce!

Laur

7 komentářů:

  1. Super tag, s posledni bodem se s tebou uplne shodnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag, zajímavé otázky. Třeba s tím kolik utrácím za oblečení to mám stejně :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. super tag, niekedy taký zverejním aj ja :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem napsat "super tag", ale koukám, že to píše každý :D. Tenhle tag jsem ještě nikde neviděla :). Super nápad a mám mnohé věci stejné

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduchá trička jsou základ šatníku :) Neumím si představit, nemít basic trička :) Absolutně ujíždím na levných pánských tričkách z Gate :) Jsou basic, levný a příjemný materiál, hodící se k jakémukoli outfitu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý tag :) Žabky taky na léto miluju. Balerínky si potřebuju pořídit taky :)

    OdpovědětVymazat