pondělí 20. dubna 2015

Red nail design

Zdravím,
teď jsem neměla moc přístup k počítači, a proto to bylo s články slabší, takže se hned na začátek omlouvám. Koukala jsem taky, že seriálový tag s Hrou o trůny se vůbec nechytil, tak se na to možná pro příště vykašlu.

Už ale k dnešnímu téma a tím je nail design vytvořený červeným resp. rudým lakem. Dílo jsem tvořila už v pátek a fotky jsou z dneška, takže aspoň můžete vidět, jak sakra dobře lak drží a nehty pořád vypadají skvěle!


Základem jsou všechny nehty natřené rudým lakem. Já použila ten od Coloramy, který opravdu rychle schne a jak můžete vidět hodně dlouho vydrží. No a jelikož je trend ,,jiného prsteníčku", tak jsem samozřejmě nesměla zůstat pozadu. Vzala jsem si tenký štetec na nail art od Essence a použila jej spolu s černým lakem z Claires. Snažila jsem se tvořit vertikální čáry směrem ven. Nechtěla jsem je ale pravidelné a příliš uspořádané, proto jsem je udělala tak trochu zakřivené.

Snažila jsem se prsteníček vyfotit samostatně, ale nikdy nešlo pořádně vidět to, co bych chtěla. Konečně mám taky hezké dlouhé nehty v požadovaném tvaru, tak se jimi můžu chlubit hah. Mám to štěstí, že mi nehty rostou opravdu rychle a do téhle délky se dostaly za dva týdny!


Snad se vám tento design líbí a určitě dejte vědět, pokud máte na blogu něco podobného.

V sobotu se konala další soutěž a to konkrétně Taneční skupina roku. Skončili jsme na nádherném druhém místě a jsem neskutečně šťastná! Opravdu máme letos dobrou sezónu. V sobotu nás čeká Mistrovství Moravy, odkud postupuje jenom 6 skupin, takže v hloubi duše doufám, že my budeme mezi těmi šťastlivci. Pokud byste se chtěly podívat, jak vypadá to, o čem tady tak básním, tak tady se můžete kouknout na video naší formace.


No já se s vámi loučím, užijte si zbytek týdne a brzy zase tady!

Laur




5 komentářů:

  1. Moc děkuji za pozitivní komentář :))
    Hry o trůny nesleduji, ale co tak slýchávám, tak to má v oblibě hodně lidí. Nehty vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nehty, já mám zrovna nalakováno takovou šmoulí barvou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ke krásnému umístění! Dívala jsem se na video a jste vážně super, tak držím palce :-) Nehtíky vypadají moc pěkně a ten seriálový tag se hned běžím podívat, GoT naprosto miluji, ale nějak teď nestíhám číst blogy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rudé nehty (a rudé rty) jsou moji favoriti :) Jsem hrozně nervózní, když si nalakuju nehty jinou barvou. Miluju takovou tu krvavě rudou a ty tvoje vypadají ohromně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super nechty :) Ja som si včera prelakovala červenú na fialovú. Nie som veľmi dobrá s tým štetcami, takže u mňa je to vždy jednofarebné :D A gratulujem k druhému miestu! :))

    OdpovědětVymazat