čtvrtek 9. dubna 2015

Tchibo paletka

Krásný čtvrtek,
konečně je pořádné jaro a svítí slunce. Tak jsem se vám dnes rozhodla zrecenzovat něco, co mám doma už 2 roky a musím se tím prostě pochlubit. Jedná se o ,,paletku" z Tchiba. V Tchibu přece není jen káva...hah. Tuto skvělou kosmetickou krabičku jsem dostala od strejdy k Vánocům cca před 2 lety a nemůžu si ji vynachválit, proto se s vámi dnes trochu podělím o to, jaká je.


Obal je pevný, což je super, ale co na tom nenávidím je, že jde vidět každý otisk prstu. Stačí, když máte trochu mastnější palec a už to tam je a to mi prostě vadí. Po otevření se na víčku nachází velké zrcadlo, které já však vůbec nevyužívám. Ihned taky můžete vidět 48 očních stínů nejrůznějších barev, které jsem si fakt zamilovala. Po následném rozevření pak můžete narazit na 8 odstínů lesků na rty a 4 různé tvářenky. Taky je zde k nalezení mnoho aplikátorů na všechno a navíc černá tužka na oči a červená konturovací na rty.



Tvářenky já skoro vůbec nepoužívám, ale když už, tak sáhnu po té nejtmavší, protože jsem sama dost tmavý typ a přijde mi, že tahle mi sedne nejvíce. Přiložený štetec na ně mi však vůbec nevyhovuje. Lesky na rty využívám taky minimálně, protože preferuju rtěnky. Ale nemůžu si na ně stěžovat, dobře se nanášejí (používám prst), hezky voní a na rtech vypadají opravdu hezky.

Stíny jsou samozřejmě moje srdcovka. Tmavé jsou pigmentované úplně perfektně a nemůžu si je vynachválit. Světlejší jsou na tom už o trochu hůř, ale není to nic katastrofálního. Nedrolí se, nezalézají do rýh a vydrží mi na očích celý školní den. Bázi nepoužívám, ale věřím, že s ní by vypadaly ještě lépe a vydržely by déle. Jsem taky velmi spokojená s barevnou škálou, která mi přijde tak akorát, víc by pro mě bylo už opravdu zbytečné.


Pokud byste chtěly, mohla bych v blízké budoucnosti přidat nějaký look vytvořený právě těmito barevnými stíny, abyste je viděly v ,,akci". Celkově jsem s paletkou velmi spokojená a určitě vám ji všem vřele doporučuji ač nevím, jestli je ještě vůbec k dostání.

Jak si užíváte tohoto krásného počasí? Mě to neskutečně nabíjí energií a mám větší radost skoro ze všeho. Pro mě za mě by se klidně mohlo oteplit ještě víc a začít už pořádné léto! Užijte si zbytek týdne,

Laur








5 komentářů:

  1. Ta paletka vypadá skvěle :) Ty barvičky jsou super, jen je škoda, že pro mě jsou takové paletky hrozně zbytečné :( Vůbec se neumím líčit s nějakými barvami - takže zelenkavé, fialové atd. stíny jsou pro mě vážně pasé. Mě se na všech ty stíny tak líbí, jen bych se měla naučit se s nimi líčit také :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vyoadá hodně dobře, mile mě překvapilo, jak se začala ještě otevírat, to je něco pro mě :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, ta vypadá skvěle :) Já bych líčení určitě uvítala

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, pěkný výběr stínů, ikdyž mi připadá, že je tam nějak moc šedých :) Ty tvářenky mají příjemné barvy! :) A souhlasím, ty štětce jsou úplně hrozné na nanášení tvářenek :D Taky mám jednu takovouto jakoby multifunkční paletku a též tam jeden byl :D A určitě můžeš zveřejnit líčení :)

    OdpovědětVymazat
  5. V tchibu nemaji jen kavu? :D ne dobre :) paletka vypada moc pekne

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat