středa 29. dubna 2015

S-he eyeliner

Krásnou středu,
jak už možná víte, tak u očních linek preferuju především fixy, protože se mi s nimi pracuje nejlépe. Proto jsem se rozhodla zrecenzovat eyeliner od S-he, který už nějakou tu dobu v šuplíku mám. Jelikož mi pomalu ale jistě dosluhuje, tak si brzy půjdu koupit nový fix a to nejpravděpodobněji od Dermacolu.


Fix mám klasicky v černé barvě-konkrétní odstín je 001 Black. Stál mě okolo 60 korun, což je podle mě úplně klasická cena za linky. Aplikátor je tenký, takže se s ním velmi dobře vykreslují oči. Co musím vyzdvihnout je, že i přes to, že ho mám dlouho, tak se vůbec neroztřepil nebo nic takového. Opravdu se s ním dobře pracuje i teď po takové době. 

Na očích se nerzomazává a neotiskává, to je velké plus. Poměrně rychle ale vyschne a tudíž i barva není co bývala (viz. foto dole). Co mi ale hodně vadí je, že se konec nedá jakoby zasunout do víčka, když s fixem pracuju. Jsem zvyklá to tam vždycky dávat, abych víčko nemusela držet v ruce, ale ejhle...tady to nejde. Celkově ale produkt hodnotím velmi dobře!

Klady:
cena
dostupnost
tenký aplikátor
výdrž na očích

Zápory:
brzy vysychá
pigmentace


Už před skoro dvěma měsíci jsem ve škole dělala přípravné testy FCE (angličtina) a dnes konečně dorazily výsledky...Nevěřily byste, ale udělala jsem to na Ačko! Byla jsem z toho fakt neuvěřitelně šťastná a učitelka ze mě měla radost, takže jsem se rozhodla, že ty zkoušky udělám a uvidíme. Přece jenom to stojí hodně peněz, takže je třeba se pořádně připravit!

Doufám, že se vám článek líbil. Mějte krásný zbytek týdne,

Laur



5 komentářů:

  1. Ja pouzivam fixu na linky od Essence ale premyslim, ze vyzkousim nejake gelove :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám tekuté linky od Essence ale ve fixe jsem taky měla a moc dobře se mi s ní nepracovalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju ke zkouškám, áčko to je fantastický! Já jsem si zrovna tento týden koupila fix od MissSporty měly v akci za 52 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju ke zkoušce :)
    Jinak jsem vždycky fascinovaná, jak tohle umíte používat :D Já si těmi tužkami vypíchávám pokaždé oko a když ne, tak si udělám linku která spíš vypadá jako matematická křivka :D

    OdpovědětVymazat
  5. raz som ju skúšala a odtláčala sa mi na viečko :/ ale od essence som mala alebo od Avonu a tie boli v pohode :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat