neděle 26. dubna 2015

New in: Avon

Zdravím,
tak jsem zase po nějaké době využila mou avonlady aka mou babičku hah. Nikdy jsem od Avonu nic nebrala, ale když už o dělá babička a mám to zdarma, tak proč ne že. Dnes vám tedy ukážu, co jsem si objednala z aktuálního čísla.


Moje objednávka zahrnovala pouze korektor a rtěnku, ale od babičky jsme k tomu dostala ještě navíc lak, který teprve v nabídce bude. Lak je černý z takovými zlatými glittry a vypadá moc hezky!

Korektor stál 79Kč a byl nabízen ve dvou odstínech-light a medium. Já, jelikož jsem tmavé pleti, jsem si pořídila ten medium a musím říct, že mi perfektně sedí. Rtěnka byla za 69Kč, což je naprosto skvělé, protože normálně stojí okolo 150. Mám odstín totally twig, což je taková tmavá růžová až jahodová, pořádně nevím, jak to popsat. Tento článek je jenom new in, takže žádná recenze...hlavně jsem produkty ještě pořádně neodzkoušela.


Laur


3 komentáře:

  1. Z Avonu mám také rtěnku EXTRA Lasting, ale odstín Sunkissed Ginger a je opravdu krásná! Naprosto mi vyhovuje :).

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Z této řady z Avonu mám taky rtěnku odstín Forever Pink a to byla moje první rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z Avonu mám len jeden rúž a som s ním spokojná <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat