čtvrtek 23. dubna 2015

Outfit

Ahojte,
s něčím takovým jako je outfit přicházím poprvé a rozhodla jsem se pro to, abyste mohly blíže poznat můj styl. Za chvíli nám ve škole začínají maturity, a tak bude více volna a tudíž i víc času, kdy bych mohla nějaké outfity nafotit, tak snad se to povede.


Jelikož dneska bylo fakt teplo, tak jsem se rozhodla pro sukni. (Na zítra ji mám v plánu taky.) Pořád je ale ráno poměrně zima, a tak jsem bohužel nemohla vynechat silonky. Vzala jsem si na sebe šedé tričko z Croppu, na kterém naprosto zbožňuju krajkovaná ramena. Doplnila jsem to o černou sukni z New Yorkeru, která se v mém šatníku nachází už hoodně dlouho. Na žádné doplňky si moc nepotrpím, a tak můžete vidět, že je outfit trochu prázdnější. Mně ale stačí zip na sukni, který nosím vzadu, i když má být vepředu heh. Měla jsem přes to ještě béžovou bundu a béžové boty na podpatku, které určitě plánuju někdy ukázat!


Taky vás to počasí teď nabíjí tak pozitivní energií? Mě strašně! Mám teď mnohem větší potřebu se usmívat a být na lidi milá, což je zázrak, protože já nejsem skoro nikdy milá haha. Už se nemůžu dočkat léta, kdy budu moct pořádně vypnout a nic neřešit. Vlastně už příští pátek je volno, tak snad vyjde krásné počasí. Mějte se hezky,

Laur

5 komentářů:

  1. super! páči sa mi ten detail čipky na tričku :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Čipka je skvelá voľba keď sa vieš k nej krásne skombinovať, dodáva to viac ženskosti podľa mňa <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. jednoduché,ale hezké a super zajímavé detaily v outfitu

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá moc hezky, rozhodně v tom pokračuj!
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně se mi hodně líbí, ten zip je super a tričko je taky pěkný :)

    OdpovědětVymazat