pátek 3. dubna 2015

Freeman slupovací okurková maska

Krásný pátek,
dnes přicházím s recenzí na již zmiňovanou pleťovou masku od Freemana. Koupila jsem ji asi před dvěma týdny v Rossmannu v akci za 89Kč a teď konečně nastal ten čas, kdy ji můžu zhodnotit!

¨

Celkový objem produktu je 150ml a obal mi naprosto vyhovuje. Je z tvrdšího plastu, takže se nijak nepromačkává a dávkování tímto způsobem mi přijde velice jednoduché a praktické. Samotná maska má nádhernou osvěžující vůni po okurkách, to se musí nechat. Konzistence je taková gelová...připomíná mi nějaký FastumGel nebo něco obdobného. Nanášení je jednoduché, gel se nelepí a roztírá se opravdu dobře. 


Produkt by na pleti měl být 5-10 minut, dokud úplně nezaschne, ale mně osobně to trvá minimálně těch 10. Samotného slupování jsem se celkem bála, ale vůbec nic na tom není. Maska se při tom sice trochu trhá, ale to ničemu nevadí. Slupování kůži netahá a není to nic nepříjemného. Z vlastní zkušenosti vám můžu říct ať si dáváte pozor na obočí, protože se to z toho potom špatně dostává.


A teď už teda k účinkům na pleť. Ihned po sloupnutí je třeba obličej opláchnout a teprve potom můžete pozorovat nějaké změny. Můžu se přiznat, že okamžitě po odstranění masky mi pleť přijde hebká a jemnější než kdy jindy. Každopádně mi to zatím něpřijde jako dlouhodobý účinek. Bohužel jsem ji zatím však použila jenom třikrát, takže to nemůžu až tak posoudit. Určitě ale splňuje to, co má-ulevuje unavené pleti.

Doufám, že se vám recenze líbila a zvážíte koupi této masky. Máte vy nějaké přípravky od této značky? Určitě dejte vědět, protože já s ní jsem spokojená a klidně bych zainvestovala do něčeho jiného. Užijte si víkend!

Laur




4 komentáře:

  1. Já už jsem na masky koukala jen tak letmo, ale plánuji si každou pročíst a kdyžtak vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna kdyz jsem byla minule v Rossmannu, tak jsem ji okukovala, ale nakonec jsem od teto znacky koupila merunkovy (nebo broskvovy, ted nevim :-D) peeling a na masku uz mi s mym mega nakupem nevyslo, ale priste si ji urcite vezmu, slupovaci mam nejradeji :-) Mela jsem slupovaci masku od Balea, ale stvalo me, ze silene lepila pri nanaseni na oblicej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za recenzi! Určitě se po nějaké kouknu! ))

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle masku miluji - je super hlavně na léto, přijde mi taková osvěžující :-D

    OdpovědětVymazat