středa 1. dubna 2015

H&M jeans

Zdravím,
tak nám konečně začínají prázdniny, které jsme všichni už tak dlouho potřebovali. Sice jsou jenom na pět dní, ale přeci jenom jsou. Hned zítra mám však celodenní trenink, takže si odpočívání moc neužiju. Každopádně zbývající 3 dny budu sama, tak si to pořádně vynahradím a v pondělí budu fresh na rodinnou oslavu.

Dnes bych vám ale ráda představila něco, co jsem si přivezla ze Španělska. Jsou to tyhle úžasné džíny z H&M. Přímo v Barceloně bylo tak milionkrát Háemko a Mango a pro mě to byla pastva pro oči. A samozřejmě bych to nebyla já, kdybych si odtamtud něco nedovezla že...


Na fotce musí vypadat úplně divně a obyčejně, ale vůbec tomu tak není. Jsou to skinny a jsou celkem dost high waisted. Už delší dobu jsem nějaké obdobné hledala a konečně se mi poštěstilo! Stály mě 20 eur, což je okolo 550Kč. Jo, je to celkem dost, ale já prostě neodolala. Vybírala jsem si je s kamarádkou a ta, když je na mě viděla, tak mi je možná i dokonce nacpala haha. Jsou strečové, netlačí a jsou nesmírně pohodlné. Sedí mi jak v pase, tak i délkou, což jsem překvapena, jelikož mám velmi dlouhé nohy a jen tak nějaké kalhoty mi prostě nesedí.


Hned dneska jsem je měla na sobě doplněny o sítkovaný top z Terranovy. Prý mi fakt sluší, takže je asi zařadím mezi mé favourite. Určitě vám je všem doporučuju, protože je mají i v našem H&M. Ať jsem se je ale snažila najít na eshopu sebevíc, tak jsem je prostě nenašla, takže mi je líto dámy.

Užijte si prázdniny a určitě se těště na další moje články po zbytek týdne!

Laur


6 komentářů:

  1. Jé, ono jsou nějaké prázky? Njn, na vysoké se asi žádných nedočkám :D
    Kalhoty jsou suprový, nějaké takové bych potřebovala, ale mívám problém s velikostí.. buď mi jsou hrozně uplé, nebo mi jsou (jako většina riflí, co mám teď) volné v pase, na stehnech, ale mám zase uplá lýtka :D Strašnej problém nakupovat rifle :D Ale určitě se na ně půjdu podvat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné kalhoty, taky bych potřebovala nějaké.

    OdpovědětVymazat
  3. Džíny vypadají moc hezky :-) Já to mám přesně naopak, mám krátké nohy a je nemožné najít džíny, které by mi na délku seděly, pokaždé musím ohýbat nebo zkracovat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Džíny na Tobě vypadají moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsou fakt krásné a podle fotky ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat