pátek 24. dubna 2015

Ryor-dvoufázový odličovač očí

Krásný pátek,
máme tady konec pracovního týdne a s ním i vidinu pohody v podobě víkendu. Ten relax teď opravdu potřebuju, protože mi přijde, že jsem poslední dobou nějak mimo. Sice to jsou jenom dva dny, ale i tak málo dokáže s psychikou člověka hodně. Navíc budu sama doma a jedu do Přerova, takže zasloužený odpočinek je na dosah ruky.

Dnešním tématem je recenze odličovače od Ryoru. Celkově mám tuto značku moc ráda, dělá přírodní kosmetiku a všechny její produkty mají fakt příjemnou vůni. Nejlépe se dá sehnat asi přímo na webovkách nebo jinde na internetu. V drogerii obvykle nebývá celý sortiment. Na začátek se chci ještě omluvit, že dnes nebudu pracovat s vlastními fotografiemi, protože jsem odličovač právě dobrala a lahvičku vyhodila-no co už.


Obal je pevný, praktický a dobře se s ním pracuje. Jak můžete vidět na obrázku, nahoře se nachází vlastně odličovací mléko a dole odličovací olej. Produkt je pro všechny typy pleti, proto je jeho koupě velmi výhodná. Já osobně ho kupuju vždycky v Makru, kde ho podle mě mají nejlevnější a to za 65Kč. Normálně v obchodech ho najdete minimálně za 80, pokud není zrovna ve slevě.

Emulze je celkem dost mastná, ale za to fakt hezky voní. Odličuje naprosto perfektně a to nejenom oči. Opravdu s ním nemusíte nic dřít. Pokožku nedráždí a působí velmi přijemně, navíc vůbec nevoní chemicky. Je to můj nejoblíbenější odličovač a ráda si ho kupuju stále znova! Co vy máte s ním zkušenosti?

Nevím, jestli je to jenom můj pocit, ale přijde mi, že to teď s blogem nějak pokleslo. Návštěvnost je sice pořád stejně super, ale třeba komentáře ubývají a já pak začínám přemýšlet, jestli má blog ještě vůbec smysl...Jako je mi jasné, že je to prostě jen období, a že za chvíli to bude zase naopak, ale chtěla jsem to zmínit. 

Mějte krásný víkend,

Laur




6 komentářů:

  1. Určite má tvoj blog zmysel, napríklad vďaka tvojej recenzii si tento odličovač kúpim len čo miniem mliečko, ktoré na odličovanie očí teraz používam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku jsem ještě nezkusila, určitě se po něm podívám, není ani nijak drahý :)
    S komentáři se netrap, třeba zrovna já jaksi vůbec nestíhám, blíží se zkouškový, nic nemám hotový a nic neumím.. chápeš.. :D:) A někdo třeba maturuje a taky nemá úplně čas :) Rozhodně nekonči! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento odličovač jsem nezkoušela, ale Ryor docela znám. Některé věci mají super, u jiných mi vadí aroma.

    OdpovědětVymazat
  4. Já od Ryoru měla zatím jen denní krém a ten mi vůbec nesedl, nakonec jsem si s ním natírala nohy, byl hrozně mastnej a vadila mi ta vůně
    Na tento odličovač už jsem nějakou chválu četla, ale já si zítra jdu pro dvoufázový odličovač od YR, ale i tak děkuji za tip na příští odličovač :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ryor je super! Nejlepší jsou od nich krémy! ))

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, toto som ešte u nás nevidela. Ale podľa tvojej recenzie to znie super. Určite by som to rada vyskúšala, aj keď mám veľmi citlivú pokožku a veľmi veľa odliťovačov ma štípe :(
    A nezúfaj, že tvoj blog nemá veľa komentárov. Si na tom lepšie ako ja, ha!! :DD

    OdpovědětVymazat