sobota 4. dubna 2015

Retro look

Ahojte dámy,
dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak nazvat tento mnou vytvořený look a nakonec jsem zvolila retro, protože přece jenom, něco to do sebe má. Takto se maluju pouze pro speciální příležitosti, na každodenní nošení to rozhodně není, ale i tak vám chci ukázat jak to vypadá, protože mi myslím, že mi to celkem sluší hah.


Ke správnému retru patří cat eyes, které v mém případě jsou celkem dost tlusté. Základní obrysy jsem udělala fixem od S-he a linku jsem vyplnila obyčejnou černou tužkou od Elfu. Na řasy jsem použila řasenku od Avonu, na níž jste si mohly přečíst recenzi už tady. Co se týče rudých rtů, tak jsem použila rtěnku od MakeUp Revolution, která je fakt perfektní! No a na menší doplnění looku jsem na líčka použila lip crayon v nude odstínu taky od Avonu. Je mi jasné, že tváře na fotkách nejdou vidět, ale jsou fakticky tam!


Laur


9 komentářů:

  1. Rty se mi moc líbí a pěkně vypracované linky, mě by se asi takové nepovedly

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné líčení a já si takto líčím oči nejčastěji a občas připojím i sytou rtěnku :). Myslím, že se to i na běžné nošení hodí

    OdpovědětVymazat
  3. Takove liceni ti mc slusi, libi se mi na tobe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně ti to sluší, ty linky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento ,, retro look ´´ ti ohromně sluší :)
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. v jednoduchosti je krása... tiež ja rada vraciam k takémuto looku :) jednoduchá linka a výrazný rúž nikdy nesklamali Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  7. Ty linky máš fakt skvělé, já to vždycky nějak pokazím :D a pak se vztekám a všechno odlíčím a můžu začít znovu :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  8. Linky úžasné, rty taktéž! :)
    Sluší Ti to.

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat