úterý 14. dubna 2015

My favourite-trička

Ahojte dámy,
po delší době taky mám zase něco ze série My favourite a tentokrát to budou trička. Když jsem přemýšlela nad tím, která nafotit a dát je sem, tak volba byla celkem jasná. Vybrala jsem pro vás moje čtyři nejoblíbenější kousky, tak snad se vám nějaké budou líbit.


V samém středu na hoře můžete vidět triko s tématikou Hra o trůny. Tenhle seriál naprosto zbožňuju, a tak jsem si něco takového prostě musela pořídit. Obyčejné černé bavlněné triko jsem koupila v Gateu za 150,- a potisk jsem si nechávala dělat u kamarádky za stovku. Napravo můžete vidět asi moje nejoblíbenější tričko ze všech, které jsem objevila v Croppu. Našla jsem ho jenom náhodou a měli tam poslední jenom emko, tak jsem se modlila, aby mi to bylo dobré a fakt že jo! Stálo 250Kč a mám z něho nehoráznou radost. Je to taková moje typická streetwear.

,,Halenka" nalevo je z Lindexu a mám pocit, že už jsem tady o ní někde psala...možná new in nebo tak. Každopádně je z neskutečně příjemného materiálu a krásně se nosí. A stála jenom 100,-!!! Naprosto na ní zbožňuju ten ozdobný zadek, který můžete vidět níže. No a posledním kouskem z oblíbených je černé krajkové tričko z Terranovy, které jsem sehnala jen za 50Kč. Ráda nosím takováto odhalující trika a na tomto mám ráda malou kapsičku. Obvykle pod ním nosím černou sportovní podprsenku, se kterou to vypadá nejlépe, ale na léto volím i barevné jako na fotce.

menší pohled do mé šatny hah

Konečně je přijatelné počasí a já tak můžu začít vytahovat jarní ba i letní věci. Definitivně už jsem schovala zimní bundu, tak doufám, že ji už nebudu tuhle sezónu potřebovat! Ve škole je teď pohodový týden kvůli přijímačkám, takže se můžu pořádně soustředit na další soutěž, která mě v sobotu čeká. Určitě pokud můžete, tak v Opavě v podvěčer-budu tam. Teď si užívejte zbytku odpoledne,

Laur


8 komentářů:

  1. Ta halenka z Lindexu se mi hrozně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný trička :) Ty by se mi taky líbily

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí ta bílá krajkovaná halenka. Mám dost podobnou:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné tričká :) chela by som ich hneď ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To krajkové je skvělé. Hrozně mě tyhle trička baví, takže i já jich pár vlastním a jsou prostě boží :)

    OdpovědětVymazat
  6. To krajkované mám aj ja :D zatiaľ som ho mala len raz xD Ale úplne najviac sa mi z tvojich tričiek páči to z Lindexu ;)

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. mother of dragons je top topový natopovanejší top! :D aj keď Daenerys veľmi nemusím :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. aaaa to triko mother of dragons musím mít taky! mrknu po něm na ebay a alienu, jsi mě navnadila! :)
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat