pondělí 4. května 2015

Avon extra lasting rtěnka

Zdravím,
tak tedy přicházím z recenzí na rtěnku, o které jsem psala v minulém new in článku. Konkrétně je to ta od Avonu v odstínu Totally Twig. Mám ji sice jen týden, ale naprosto jsem se do ní zamilovala a nosím ji téměř pořád!


Rtěnka má nádhernou barvu, kterou naprosto zbožňuju. Obal je pevný a zatím se zdá být bez problému. Rty krásně hydratuje a vůbec nevysušuje, což beru jako velký plus! Vydrží celkem dlouho, ale pokud se jí a pije, tak je třeba rtěnku po nějaké době zase přetřít. Vůbec nezalézá do rýh a navíc ke všemu ještě krásně voní. Cena v akci byla 59,- bez ní okolo 150. Určitě všem vřele doporučuju a je možné, že si brzy pořídím další odstín.




ještěže mi rtěnky sluší hah

Plánuju teď trochu zainvestovat do kosmetiky a koupit si nový makeup a pudr. Konkrétně ten krajkový pudr od Dermacolu a makeup Match Perfection od Rimmelu. Kdybyste měly nějaké konkrétní tipy, tak mi určitě napište do komentářů, budu moc ráda :).

Laur


9 komentářů:

  1. Taková barva by zrovna mně moc neslušela si myslím, ale Tobě sedne! Super :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som počula že ten essence púder biely je neskutočný, skús možno aj ten :) ja teraz plánujem vyskúšať avon rúž, tak som zvedavá, len ešte neviem akú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obal té rtěnky je hrozně roztomilý :) Mě bohužel taková barva na rtech vůbec nesluší, takže volím spíše rudé rty, ale za tu cenu? Proč ne!^^

    OdpovědětVymazat
  4. Mám podobný odstín, trošku ještě víc s nádechem růžové taky právě z téhle řady :) Sluší Ti barvička

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, že ti takhle padne! :) Já jsem si včera koupila v Rossmannovi Truffle makeup od Dermacol v akci a je to bomba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Tetě, spletla jsem se :) Ale vzhledově teda ten od Rimmelu vypadá dost podobně

      Vymazat
  6. Krásny rúž :3 S púdrami ešte nemôžem veľmi porovnávať, ale make-upy od Rimmelu sú super :)

    OdpovědětVymazat