sobota 16. května 2015

Hair tag

Ahojte dámy,
po nějaké době tady máme zase tag a tentokrát Hair tag, kterým jsem se inspirovala na jednom z mých oblíbených blogů lovely imperfections. Nebudu to tady protahovat, takže se vrhnem rovnou na otázečky!

1) Jaké jsou tvé přirozené vlasy?
Od přírody mám vlnité až kudrnaté vlasy. Nejsou to žádné úplné prstýnky, ale ani lokny...prostě něco mezi. Moje barva je tmavě hnědá a jsem s ní zatím spokojená, takže žádné barvení neplánuju. Jinak mám to štěstí, že se mi vlasy vůbec nemastí, nejsou suché nebo lámavé nic. Jsou prostě úplně normální.

2) Jaký máš střih vlasů? Stříháš si je sama nebo u kadeřníka?
Vlasy si stříhám zásadně sama. Ono se tomu vlastně ani stříhání moc říkat nedá, protože si tak jednou za čtvrt roku jenom zastřihnu konečky a tím končím. Vlasy mi totiž nějak rapidně nerostou a tím, že jsou kudrnaté, tak to stejně ani poznat nejde. Kdybych se ale rozhodla pro nějaký jiný sestřih, určitě bych šla ke kadeřnici.

3) Jaké používáš kartáče a hřebeny?
Já se skoro vůbec nečešu. Mám ale známý Tangle Teezer, který mi naprosto vyhovuje. Češu se totiž tak jednou za týden a to mokré vlasy, takže na to je naprosto dokonalý.

4) Kdy naposled jsi byla u kadeřnice?
Ouuu tak tohle je hodně na přemýšlení...bude to tak 4 roky zpátky cca, když jsem dostala vši, a tak jsem musela nakrátko. Od té doby jsem tam nezavítala, protože jak jsem říkala, konečky zastříhávám doma.

5) Nejoblíbenější doplňky do vlasů?
Nic. Nepoužívám do vlasů opravdu nic, maximálně obyčejnou černou gumičku nebo pinetku, takže s tímhle u mě nikdo nepochodí.

6) Jak nejraději nosíš vlasy?
Nesnáším mít sepnuté vlasy, takže tenhle hairstyle volím opravdu jen výjimečně. Obvykle mám normálně rozpuštěné vlasy hozené na bok, občas zapletený bok na francouzský cop, jinak opravdu nic speciálního.

7) Nejoblíbenější šampon a kondicioner?
Šampony používám několik let od Head&Shoulders a jsem naprosto spokojená snad se všemi verzemi. Občas mám problém s lupy a tenhle šampon se jich vždy dokáže zbavit! Kondicionér používám od Aphrodite (zde), který úplně zbožňuju.

8) Jak často si myješ vlasy?
Třikrát do týdne. Jak už bylo řečeno, vlasy se mi nemastí, tak nemám důvod si je mýt častěji.

9) Používáš kulmu, fén, žehličku?
Kulmu nemám důvod používat haha. Fén jednou za čas, nepravidelně. Žehličku nepoužívám skoro vůbec, opravdu jen výjimečně, takže bych řekla, že mé vlasy nijak zásadně netrpí.

10) Jak dlouhé vlasy bys chtěla mít?
Jsem spokojená se svou délkou pod ramena asi do půlky lopatek. Delší bych je určitě mít nechtěla a kratší klidně, ale mám pocit, že by mi neslušely, jelikož mám hodně kulatý obličej.

Otázky jsem si trochu upravila a ubrala jsem jich, tak snad se to dalo číst. Pokud máte něco podobného, tak mi určitě dejte odkaz. Teď už se ale mějte a užijte si víkend.

Laur

8 komentářů:

  1. Takže vlasy si nečešeš, střiháš si je sama, vši jsi měla :-D Mě se líbí jak si to docela vtipně sepsala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vši jsem měla od spolužačky, která tenhle problém vůbec neřešila a chytla je od ní půlka třídy, takže to je jiná kapitola :D

      Vymazat
  2. Tyhle tagy mě vždycky hrozně baví :) :) Někdy bys měla udělat další! ^^

    OdpovědětVymazat