středa 13. května 2015

MaxFactor smoky eye effect

Krásnou středu,
dnes tady máme zase něco z dekorativky. Jedná se asi o mou jedinou věc od značky MaxFactor, kterou jsem kdy měla. Pořídila jsem ji už poměrně dávno ve Fann parfumerii na dárkový kupon. Koukala jsem na to ale na internetu a cena by se měla pohybovat okolo stovky, což mi nepřijde nijak závratně moc. O co že se vlastně jedná?


Jde o oční stíny rozdělené jakoby na dva ,,kroky". Step 1 je modrý stín s kulatým aplikátorem a step 2 je fialový stín se zkoseným aplikátorem. Upřímně jsem je ale takhle nikdy nepoužila a vždy používám jen jeden. Balení je superpraktické, pevné a hlavně stíny vydrží strašně dlouho, mám je snad věčnost!

Jako stíny jsou to fakt kvalitní...konzistence je krémová, což mi maximálně vyhovuje. Je fakt, že po nějaké době zalezou do těch vrásek, ale jak už jsem párkrát říkala-nepoužívám bázi, takže to na to má dost vliv. Co je ale super je výdrž na víčkách, opravdu vydrží celý den bez jakéhokoliv vyblednutí nebo něčeho podobného, pouze to menší slití. No na závěr bych řekla, že vám se určitě doporučuju, jsou v dostání v mnoha barevných kombinacích, je třeba si jen vybrat!




Laur


6 komentářů:

  1. To vypadá zajímavě, určitě se na něj někde podívám. Právě mě schází nějaký jednoduše nanesitelný stín který vydrží. Skvělý tip

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barvy vypadají krásně a pigmentovaně. Obzvlášť ten modrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty barvy vypadají krásně :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky nemám vůbec nic :) Ta modrá barva je krásná

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě se na ně mrknu. Ten fialový stín se mi moc líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. tá fialová je krásna, ale taká zvláštna kombinácia, pretože tú fialovú by som používala asi stále, ale tú modrú ani nie raz :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat