pondělí 25. května 2015

Movie tips


Ahojte!
Tak mě napadlo, že bych se s vámi mohla podělit o své nejoblíbenější filmy. Vybrala jsem top 5, a pokud jste některý z nich ještě neviděly, tak šup do toho.

1) Hříšný tanec
V originále Dirty Dancing.
Doufám, že tento film vám nemusím moc představovat...je to můj absolutně nejoblíbenější kousek a zbožňuju hlavně jeho hudbu. Příběh Bejby a Johnnyho je prostě klasika, a jestli jste to neviděly, tak budu upřímně překvapená. Je mi hrozně líto, že není možnost na to zajít do kina, protože bych moc ráda šla a viděla to taky z trochu jiné perspektivy. 
Tento film má ode mě 100%.

2) Pretty woman
Tak a je tady další klasika a zároveň velká srdcovka. Pretty woman bych mohla vidět stokrát a nikdy by mě to neomrzelo. Nejlepší scéna je vytahování kondomů z boty, to mě vždycky dostává hahah. No a samozřejmě hvězdné obsazení v podání Julii Roberts a Richarda Gerea zaručilo tomuto filmu skvělou reputaci a hlavně skvělou budoucnost, protože ještě teď stále po 20 letech je tak opěvován.

3) Hunger Games
Dobře, asi je to celkem klišé, protože Hunger Games mezi své top filmy zařazuje každý, ale když ono je to fakt skvělé! Moc obdivuju celý nápad a téma tohoto snímku, protože něco takového napsat muselo být velkým nátlakem na fantazii a nervy. Taky dávám plus obsazení, jelikož Jennifer je skvělá a Peeta? No nezamilujte se do něho! Už se nemůžu dočkat září a nového, bohužel posledního, dílu. Potom se chystám na čtení knih, tak snad budou stejně tak skvělé.

4) The Perks of Being a Wallflower
V češtině jsou to Charlieho malá tajemství nebo Ten co sedí v koutě.
Film jsem si zamilovala hlavně kvůli Loganu Lermanovi, protože je absolutně rozkošný a milovala jsem jej už předtím z Percyho Jacksona. Líbí se mi děj zasazený do retra a celkově, jak je toto drama pojaté. Není to žádná typická trapná teenage komedie, ale má to opravdu hloubku a přiznám se, že na konci příběhu jsem hodně brečela....

5) Carrie
Ano, jedná se o slavnou Carrie od Stephena Kinga. Tuto knihu jsem četla už dávno a nyní ji čtu v angličtině, takže asi chápete, jak moc jsem si to oblíbila. Bohužel jsem se ještě nepodívala na tu původní filmovou verzi, ale viděla jsem jenom tu nedávnou, která mě nadchla. Opravdu dobře udělané a přepracované do moderní doby. Chloe Grace Moretz byla v hlavní roli skvělá a věřila jsem jí fakticky všecko. Celkově si myslím, že byl film velmi povedený a ne nějaký propadák oproti knize, jak už to tak bývá.

Laur


2 komentáře:

  1. Hříšný tanec je srdcovka snad všech. Neznám člověka, který by neměl Hříšný tanec rád a Pretty women je tedy také klasika. Carrie neznám a The Perks of being a wallflower - čekám, až vyjde druhé vydání knihy v češtině a až poté se na film hodlám podívat! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi můj člověk ♥ Můj nejoblíbenější film je The Perks of being a wallflower! Miluju Logana a absolutně jsem si ho zamilovala i v Percy Jacksonu :). Je prostě boží :D ^_^

    OdpovědětVymazat