pátek 22. května 2015

Perfect lip routine

Krásný pátek,
tak je tady zase konec týdne a před náma víkend. Naštěstí tento týden byl velmi pohodový, měli jsme pouze 5 hodin denně a bez písemek. Proto jsem teď velmi dobře naladěná a možná i z tohoto článku na vás dýchne pozitivita hah.

Přemýšlela jsem, o čem zajímavém tak dnes napsat a pak mě napadlo téma rtěnek. Rtěnky miluju, a proto jsem se rozhodla s vámi podělit o tipy a triky, jak tvořím své ,,dokonalé" rty. Tento postup nepoužívám samozřejmě pokaždé, ale pouze tehdy, když chci, aby vzhled opravdu vydržel a byl perfektní.


Použila jsem tedy tužku na rty z Tchiba, rtěnku od Makeup Revolution a lip pouter od Elfu.


Nejdříve na rty nanesu tužku na rty. Samozřejmě začínám od kontur a postupně vyplním celé rty. Mám takový odstín tužky, že latí skoro ke všem rtěnkám, které vlastním, takže je opravdu perfektní!


Po tužce přichází čas mé skvělé a boží rtěnky. V podstatě s ní jen všechno obtáhnu, takže se nemusím bát, že bych rty nějak pokazila a udělala čáru mimo.


No a posledním krokem je lip pouter, který dodá rtům lesk a opticky je trochu zvětší. Ten moc nepoužívám, ale když jo, tak je to fakt něco. Sice je o trochu světlejší než rtěnka, ale vůbec to nejde poznat.


Tak a tohle je celý můj postup, když chci dosáhnout dokonalých rtů. Děláte to taky tak? 

Laur







5 komentářů:

  1. Barva krásná, vypadá to úžasně. Já moc lesky na rtech nemusím. Vadí mi jak jsou mazlavé, dám si ho jen ve výjimečných případech.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem Ti psala, máš překrásnou barvu rtů! I když je nemáš namalované :). Ale skvělá barvička! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto farbičky ti na perách fakt pristanú! :) ja stále ešte hľadám ten môj odtieň rúžu, takže žiadny zatiaľ nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat