středa 6. května 2015

Outfit

Krásnou středu,
bohužel jsem nemohla jet na výlet, a tak si moje třída právě teď užívá ve Vídni. Na jednu stranu mi to je líto, ale na druhou stranu to vůbec neřeším prostě. Každopádně si teď užívám doma, protože to je velký relax a navíc jsem teď nějakou dobu sama doma, tak si aspoň odpočinu!

Po úspěchu s tím minulým jsem se rozhodla pro další outfit. Tenhle je celkem dost podobný, protože miluju nošení sukní, a tak je poslední dobou nosím skoro pořád. Model vypadá tak smutně, ale zároveň je oživen potiskem na sukni...však uvidíte samy.


Mám na sobě obyčejné černé tričko z Croppu, které má úžasný detail ve cvočcích na ramenou. Dále květovaná sukně, kterou jsem si koupila včera v Bershce, a do které jsem se naprosto zamilovala. Mám pod tím i klasické černé silonky, které měly být původně tělové, ale ty se mi roztrhly, tak jsem si musela vzít tyhle. Jako boty jsem zvolila klasické černé baleriny. Co se doplňků týče, tak jsem zůstala u krásných stříbrných náušnic s kamínkem.





















































Laur



6 komentářů:

  1. Ta sukýnka je super a v poslední době také hodně nakupuji v Bershce :). Prostě se mi tam nějak líbí, ale např. rifle bych si tam ani koupit nemohla. Dělají na většině strašně úzké pasy a i když jsem hubená opravdu hodně, tak si nemyslím, že bych se do toho narvala :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny jednoduchý outfit :) Suknička je naozaj nádherná :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je rozkošná a hrozně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sukně :) A líbí se mi náušnice

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná sukně, tyhle květované vzory se mi začínají líbit.

    OdpovědětVymazat