pátek 15. května 2015

Black&pink nail design

Zdravím,
po nějaké době je tady zase nail design. Rozhodla jsem se být kreativní, jelikož jdu zítra po hodně dlouhé době na nějakou akci, tak jsem si říkala, že by to chtělo něco speciálního. Snad jsem kritéria splnila, protože já jsem se vzhledem nehtů velmi spokojena! Teda vlastně s levou rukou, ta pravá je úplně mimo haha.



Konečně jsem si sehnala base&top coat v jednom a to konkrétně od Miss Sporty a jsem s ním zatím nesmírně spokojená. Jinak jako základ jsou klasicky černé nehty, které jsem trochu ozvláštnila ,,stříškou" v růžové barvě. Určitě by to vypadalo hezky i v jiných barevných kombinacích, ale mně se prostě líbila tahle. Snad se vám nápad líbí a někdy to taky vyzkoušíte.


Od pondělka začínaj matury, takže pro nás nematuranty svatý klid. Pět hodin denně, samé suply a skoro žádné písemky. Samozřejmě ale soucítím se všemi maturanty a přeju jim hodně štěstí! Já si toto období ale budu užívat a ještě k tomu má být krásně, takže to bude dvojnásobná radost.

Laur

6 komentářů:

  1. Moc pěkný nehtíky, já jdu zrovna lakovat na růžovo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to super! :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá opravdu hezky, máš pěkný tvar nehtů :) Děkuji za komentář u mě na blogu, budu ráda, pokud se budeš vracet :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  4. No vypadají úžasně! :) Hlavně na tak pěkných nehtech, o těch svých raději nemluvím.. :D

    OdpovědětVymazat