středa 27. května 2015

Matte black nails

Krásnou středu,
poslední dobou postuji celkem dost nail designů, ale když ony mě tak baví! Opravdu jsem se tomu začala podrobněji věnovat a výsledky jsou čím dál tím lepší bych řekla. No však posuďte samy...


Na nehtech mám obyčejný černý lak z Claire's a na prsteníčku černo-zlatý konfetový lak od Avonu. Schválně jsem pod konfety nepoužila žádný podlak, protože mi to takto přišlo prostě zajímavější. Nakonec teda matný topcoat zase z Claire's, který jsem dala i na prsteníček, ale vlastně by tam nebyl ani tak potřeba. Co na tyhle nehty říkáte?


V poslední době jsem si našla super nové přátele a víte co? Jsou o dva roky mladší! Já si vždy rozuměla s mladšími, ale tihle jsou fakt super. Je mi hrozně líto, když někdo na né nadává, že jsou to děti nebo ještě lépe nadává mně za to, že se s nimi bavím. Třeba dnes jsem se vykašlala na své spolužáky jen proto, abych mohla jít ze školy s těmahle špuntama. Prostě si někdy s takovýma lidma rozumím mnohem lépe než se svými vrstevníky....

Laur



5 komentářů:

  1. super nehty :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. super nehty :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle se mi líbí :))
    jsou elegantní a jednoduché :) žádná divočina :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  4. Absolutně Ti rozumím, co se týče těch kamarádů, mám to úplně stejně :). Vyrůstala jsem od mala s mladšími, chodívala jsem ven s mladšími, takže jsem na ně úplně nejvíc zvyklá! Pak tábory..tam jsem většinou taky byla pořád s mladšími a to nejen o dva roky, ale třeba i o 5 a zbožňuju je prostě :D.
    Nehtíky super, decentní, pěkné, elegantní! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaaa, perfektný je ten matný lak ♥ ja mám tiež momentálne čierne nechty, no normálne lesklé :) A z rečí si nič nerob, tak ako sa tebe smejú, že máš mladších kamarátov, tak mňa ohovárali, že mám o dosť starších :) no čo, ľuďom nevyhovieš, hlavne že ti je s nimi dobre :)

    OdpovědětVymazat