sobota 23. května 2015

My favourite-boty

Zdravím,
snad každá žena nachází jakousi zálibu v botách. Konkrétně ta moje je celkem velká, a tak jsem se vám rozhodla představit moje top 3 páry bot. Vynechala jsem ale zimní boty, protože se přeci jen blíží léto...ne dělám si srandu, vynechala jsem je proto, že jsou špinavé a mně se nechtěly kvůli fotce umývat haha. Tak snad příště.


Tyhle jsem koupila v CCC asi před dvěma nebo možná i třemi lety. Přes to, že je mám tak dlouho, tak jsem ztratila pouze dva kamínky, což považuju za velký úspěch. Líbí se mi na nich ta béžová barva, která ladí skoro ke všemu. Jsou poněkud vyšší, ale velmi pohodlné, nikdy jsem z nich neměla puchýř. Co mi občas trochu vadí je, že někdy otřu omylem patama o sebe a kamínky vydávají hrozně nepříjemný zvuk-to je ale spíše moje vina.


Musím vybrat taky nějaké tenisky budou to konkrétně tyto Vans ve vínové barvě. Celkově mám vansky moc ráda, ale tyhle mi vyhovujou asi nejvíc. Mám už je skoro rok a pořád jsou vcelku, což je obdivuhodné. Opravdu se ještě neroztrhly, neodlepily a dokonce ani zásadně nevybledly. Určitě pokud váháte nad koupí těchto bot, tak jděte do toho!


No a posledním kouskem jsou tyto balerinky, které jsem si pořídila v Deichmannu asi před třemi týdny. Jsou plátěné, velmi dobře se nosí a nedřou na patě. Navíc naprosto zbožňuju tu květinovanou vložku uvnitř! Celkově jsou velmi jednoduché a hodí se opravdu ke všemu.

A co vy, jaký je váš nejoblíbenější druh bot? Nosíte podpatky?

Laur







13 komentářů:

  1. same krasny topanocky! Pekna zbierka :)

    Pozyvam na giveaway o kozmeticky balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný botky, ty první se mi líbí nejvíc :) Taky mám pár bot na podpadku, ale nosím je jen občas. Já pořád někde chodím, takže jsou pro mě důležitý pohodlný boty

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne botky :-) Ja bych si chtela poridit konecne nejake Converse, bud bile nebo cerne :-) A podpatky jedine takove masivnejsi nebo klinek, na uzkych nebo dokonce jehlach chodit neumim :-D Jinak balerinky jsou super, nejpohodlnejsi botky na leto :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som tento rok chcela vansky, ale zase ma trochu odrádza, že som počula, že sú dosť náchylné na pokazenie sa :) no tvoje vyzerajú stále dobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vansky jsem snad ještě nikdy neměla a pokaždé si říkám, že bych si jedny koupila. Teď na ně často koukám se zvířecím motivem ♥ :D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já nosím podpatky moc ráda a v létě je prakticky nesundám z nohy :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tie prvé sa mi vôbec nepáčia (nič v zlom, len nie som trblietavý tip), Vansy sú však klasika u mňa sa tiež pár nájde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem hrozně "botová" :D Mám vážně hodně párů a člověk by se za to až skoro styděl a plátěnky na vans styl mám moc ráda, ty se mi moc líbí :)
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. první hnědé jsou krásné <3
    máš super blog, hned dám odběr, můžeš oplatit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty první jsou nádherné, takový typ mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat