pátek 1. května 2015

My favourite-youtubers

Ahojte slečny,
asi každá z nás sleduje nějaké ty youtubery ať už na české či zahraniční scéně. Proto jsem se rozhodla pro trochu odlišný článek, ve kterém vám představím moje nejoblíbenější youtubers. Vemu to ze všech oblastí-fashion, lifestyle i humor. Tak uvidíme, kde se shodneme a snad vám i představím někoho nového, koho stojí za to sledovat.

1) Superwoman


Tohle je asi moje nejoblíbenější youtuberka ever. Dělá hlavně vtipná videa a vlogy. Naprosto zbožňuju její smysl pro humor a způsob vyjadřování. Vůbec se před kamerou nestydí ztrapnit a dělat si ze sebe srandu. Navíc je fakt krásná a přirozená! Je indického původu, a tak u ní často najdete videa, kde paroduje indický přízvuk, což je fakt legendární. Pokud tuhle holku neznáte, tak si určitě pusťte nějaké její video např. tady. Spousta lidí ji přirovnává k Mirandě Sings, ale s tím musím nesouhlasit, protože Mirandu naprosto nesnáším!

2) GetTheLouk


Z české youtube scény sleduju fakt málo lidí, ale když už, tak vždy ráda zavítám na kanál Lou. Myslím si, že se v makeupu a všech těchto věcech opravdu vyzná a není to žádná amatérka. Navíc je hrozně moc sympatická a naprosto miluju její hlas! Myslím si ale, že ji všechny znáte ať už z youtube nebo z jejího blogu, ale i přesto vám hodím odkaz, protože pokud ji ještě nesledujete, děláte velkou chybu!

3) Cutepolish

Cutepolish se věnuje naildesignům a na téměř žádném videu jí nejde vidět obličej. Ale fakt jsem si zamilovala její videa hlavně z toho důvodu, že jsou krátká a výstižná. Opravdu je ve své práci precizní a často dává skvělé tipy třeba na zlomené nehty apod. Sleduju ji už dlouhou dobu a jde hodně vidět pokrok v její práci, takže pokud se chcete podívat na kvalitní naildesigny, tak zde je odkaz.

4) Jenna Marbles


V prvé řadě musím říct, že mi Jenna přijde strašně zajímavá svým vzhledem. Videa dělá podobná jako Superwoman, ale čas od času dělá i nějaká beauty. Zase musím ocenit její skvělý smysl pro humor a to, že je naprosto bez ostychu. Její videa ,,what does it mean" se stala slavná po celém youtube a jsou opravdu úžasná. Pokud jste o ní ještě neslyšely, tak to ihned napravte a podívejte se sem.

5) URBANOGcom


Myslím, že při pohledu na fotku vás hned napadne jak boží vlasy má...ano jsou naprosto nádherné! Jinak se jedná hlavně o beauty vlogerku, občasně nějaký ten lifestyle. Nejenže radí hlavně ohledně péče o kudrnaté vlasy, ale taky jak se starat o pleť a podobně. Je strašně krásná, sympatická a taky milá! Taky často dělá různé workouty, ale to já nesleduju. Zde se můžete podívat na její channel.

Laur





4 komentáře:

  1. Z tvych tipu znam akorat Lou a Jennu, na ostatni se rada podivam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Znám akorát Lucku, kterou sleduju taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já žádnou z nich neznám, a jelikož youtubers mám vážně ráda, ihned si je vyhledám, jak budu mít chvilku^^ Jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat