neděle 31. května 2015

Kokosový zázrak

Krásnou neděli,
dnes je opravdu nádherné počasí a já nemám co dělat. Přemýšlela jsem nad tím, že bych na kole zajela za kamarádkou, ale ta bohužel nemá čas. Dále jsem uvažovala nad prostou procházkou po okolí, ale do toho se mi fakt nechce sama. No a tak holt asi zůstanu sama a budu koukat na středeční slavnou Výměnu manželek hah.

A o čem je dnešní článek? Určitě jste již všechny slyšely o bio kokosovém oleji, jeho všestrannosti a také účincích. No a já se dnes tedy přidám k té haldě blogerek, které o něm píšou...


Nemám ten známý z DMka, ale od značky Saloos. Tuto značku mám moc ráda, protože dělá přírodní a bio kosmetiku a hlavně mi skvěle vyhovuje. Já mám konkrétně čokoládový kokosový olej, který jsem dostala někdy k Vánocům, ale pro představu stojí okolo 150,-. Jedná se o 100ml balení, které podle mě vydrží poměrně dost dlouho.


Olej používám hlavně na pleť a na vlasy. Opravdu na vlasy je perfektní, stačí nanést před mytím a dokonce i po umytí vám nádherně kokosově voní! Rozhodně je vyživuje a nijak jim neubližuje (z mého pozorování). Na pleť ho taky jednou za čas používám a nemůžu si ho vymachválit, nedráždí a krásně pokožku provoní. Jen je trochu dost mastný, proto trvá déle než vpije.


Každopádně pokud přemýšlíte nad koupí, tak určitě do toho! Dá se používat i na vaření, ale já tento svůj takto nevyužívám, protože se nejedná o čistý kokosový olej.

A co vy, jaké s tímto produktem máte zkušenosti? Doufám, že se vám článek líbil...přeju hezký nový týden. 

Laur

17 komentářů:

  1. Kokosový olej je fakt skvelý, ja mám zase ten z DMky, ale myslím, že zásadný rozdiel medzi značkami nie je ak sú všetky bio oleje :) Ja ho najčastejšie jem, alebo na ňom varím :) enjoy little cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Čokoládový vidím prvý raz :) Na vlasy a pleť musí byť skvelý :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosový olej mám taky ráda, ale zkoušela jsem jen ten z DM drogerie. :)
    Jinak výměna manželek byla brutální. :D
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Poděkování
    Tleskám Ti, přesně jsi vystihla pocity mého přítele. Po tom, co si přečetl můj článek na blogu, tak s Tebou nejvíce souhlasí, že přesně to mi chtěl říct :). Takže už vím, komu psát kdyby něco :P. Máš na kluky opravdu čuch a jsem ráda, že Tě znám :). Takže děkuji! Sice to nevedlo k vyřešení našeho problému, ale aspoň jsem více pochopila o co jde :).

    OdpovědětVymazat
  5. Na kokosový olej se musím už konečně podívat. Achjo, ale vážně už musím! Prý je úžasný absolutně na všechno :) A čokoládový? O něm jsem tedy slyšela tady prvně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teda jen obyčejný kokosový olej a nemůžu si ho vynachválit :) používám ho na všecko :D

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem blboun! Podepisuješ se Laur, takže předpokládám, že jsi včera měla svátek :). Takže opožděně všechno nejlepší!! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosový olej mám doma taky, právě ten z DM a souhlasím s Veronikou, že když jsou bio, tak by v nich žádný velký rozdíl být neměl :-) Ale ve spojení s čokoládou musí tenhle vonět opravdu krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. vypada dobře, tak by se mi takový hodil :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ešte som neskúšala, ale počula som už niekoľko veľa kladných recenzí a keď aj ty hovoríš, že stojí za to, tak musím vyskúšať :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  11. Kokosový olej právě dopotřebovávám od Alnatury a je super, používám ho na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jojo, kokosák. To je asi jednička všech blogerek :-) Já teda používám ten z DM, kde na něj bývá občas akce.

    OdpovědětVymazat
  13. Já věci ze Saloos úplně miluju, mají fakt super výrobky, hlavně krémy, bez těch bych nemohla žít :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já už na 1D taky jela jen "ze zvyku" když začínali tak jsem je žrala a s tou vodou no.. oni ti ji právě vemou u vstupu :D a pak to bylo už naprd ♥
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat