neděle 10. května 2015

Synergen pleťová voda

Krásnou neděli,
ve čtvrtek jsem zavítala do našeho Rossmannu, protože jsem se chtěla podívat na produkty Makeup Revolution. A hádejte co...jako obvykle tam neměli vůbec nic. Život v malém městě je v tomto ohledu fakt na nic. Samozřejmě jsem od tamtud ale s pár věcmi odešla a to především s touto pleťovou vodou od Synergenu.


Se značkou mám samé dobré zkušenosti, vyhovuje mi cena, dostupnost a hlavně to, že se jedná o antibakteriální kosmetiku. Konkrétně tato voda stála jenom 40Kč, tak nevyzkoušejte to za ty prachy! Balení je dostatečně velké, pevné a vyhovuje mi víčko jenom na zacvaknutí, co se nemusí odšroubovávat. V nabídce byly tuším 3 druhy a já si vybrala tuhle modrou, protože je pro normální pleť.

Voda příjemně voní, není nijak moc parfemovaná a nesmrdí chemicky. Po prvním přejíždění po pleti začne jakoby pěnit a vytvoří se z ní pěna, což mě velmi příjemně překvapilo. Pleť vůbec nedráždí, nezaněcuje póry a nevytváří zarudnutí. Odličuje velmi dobře. Za mě určitě zatím nejlepší pleťová voda-dokonce lepší i než ta od Nivei!

Zítra hned s pondělkem máme na 7, takže se chci vidět jak to zvládnu...Dneska skoro nic nezvládám, ale i přesto jsem si našla čas na napsání článku. Mějte se hezky,

Laur

5 komentářů:

  1. Nemám s ní žádné zkušenosti, ale to, že je antibakteriální, to je super :). Jakmile nebudu mít co zkoušet a budu mít chuť, tak určo vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  2. Táto pleťová voda vyzerá naozaj sympaticky, príjemná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já měla tu pro suchou pleť a za mě je to teda naprostá lepivka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela.

    zvu tě na svůj blog
    jsikrasna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec tuto značku neznám
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat