pondělí 18. května 2015

Bday wishlist

Zdravím,
tak se den se dnem sešel a už to není ani měsíc do mých sedmnáctých narozenin! Nikdy jsem k narozkám nic extra nechtěla, ale letos mám fakt přání a dokonce i rodiče celkem koukali, že něco chci. Začněme tedy pěkně popořadě...



Základ mého wishlistu tvoří tyto dvě knihy. Jelikož už se pomalu dostávám ke konci Hry o trůny, tak si musím pořídit druhý díl kníhy a to Střet králů, na který se hrozně těším! Druhou knihou je Asylum, na kterou jsem narazila úplně náhodně v knihkupectví a příběh mě hodně zaujal, protože mě tyhle věci fakt berou. O obě knihy jsem si tedy napsala rodičům a tím můj seznam pro ně skončil.

Co bych si ráda pořídila sama? Každoročně od babiček apod. dostávám peníze, a tak uvažuju, co si letos pořídím. Část určitě půjde na mou cestu do Olomouce, kam se na konci června vydávám a taky na cestu do Opavy, kam taktéž jedu na konci června. Za zbytek si chci pořídit nějaký piercing, protože z mého stávajícího vypadlo pár kamínků a už to prostě není ono. Zatím jsem si vybrala tento, co říkáte?



Jinak asi nemám žádné další konkrétní přání, to je asi vše, co si letos přeju. Nikdy nechci nic drahého nebo nic nesplnitelného, většinou úplně normální věci, takže to není nic extra. Chtěla jsem jen, abyste se podívaly a třeba i inspirovaly nějakou tou věcí.

Užijte si zbytek týdne,

Laur



5 komentářů:

  1. Ta knížka Asylum se mi taky zamlouvá, určitě bude skvělá :) A pierc vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si neviem pomôcť, mne sa kamienkové piercingy nejako nepáčia.. :) Ale tak snáď sa ti splní všetko, čo si na narodeniny želáš! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky piercing :)) Ale většinou mám ty s tím jedním kamínkem uprostřed :))
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Asylum vyzerá úplne super. Škoda, že som ju nenašla keď som mala tak rada American Horror story,ale aj teraz by som si ju prečítala :D A krásny piercing, určite bude vyzerať super :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  5. Jsme na tom podobně - když se mě někdo před narozeninami ptá, co bych si přála, nikdy toho moc nevymyslím :-D

    OdpovědětVymazat